We staan niet tegen de energietransitie. En ook niet tegen de uitbreiding van het stroomnet.
Maar wél tegen nieuwe hoogspanningsmasten die ons open landschap voorgoed aantasten.
De oplossing is er: ondergrondse verbindingen.
Duurzaam, veilig en met respect voor natuur, uitzicht en leefomgeving.
We starten onze petitie voor een mastvrije toekomst in de kop van Noord-Holland.
Blijf op de hoogte en vul de petitie in volgens onderstaande formulier om ons te steunen. Samen staan we sterk!
Dit is een burgerinitiatief van de bewoners van Hensbroek, Heerhugowaard, Opmeer en de Berkmeerpolder.
Hoi, dit is een reactie.
Om te beginnen met modereren, bewerken en verwijderen van reacties, ga je naar het Reacties scherm op het dashboard.
Avatars van auteurs komen van Gravatar.